Oficiální Tisková zpráva:
Víte, jak jsou na tom české firmy se sociálním marketingem a jak sociální sítě ovlivňují návštěvnost firemních webů? Vyplatí se investovat čas a peníze do internetových katalogů nebo raději začít s aktivní komunikací přes sociální sítě? Na tyto (a řadu dalších) otázek najdete odpověď v nové infografice od Effectix.com na téma „Česko a sociální sítě“.Podle Effectix.com meziročně nejvíce vzrostly návštěvy firemních webu ze sociálních sítí (o 90 %), naopak nejvýraznější propad zaznamenaly návštěvy z internetových katalogů, ty oproti předchozímu roku zaznamenaly pokles o 33 %.
Veškeré podrobnější informace naleznete v přiložené tiskové zprávě nebo na webu Doba webová v číslech
Celá infografika Česko a sociální sítě podle Effectix:
![]() |
Sociální sítě v ČR - Infografika Effectix |