úterý 10. září 2013

Effectix.com dodavatelem služeb SEO pro mBank

Praha, 9. září 2013 – Společnost Effectix.com zvítězila ve výběrovém řízení na SEO agenturu internetové banky mBank. Bude pro ni pečovat o optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a s tím úzce související aktivity. Výběrové řízení mBank vyhlásila již v loňském roce, včetně dalších výběrových řízení na mediální, komunikační a kreativní agenturu i PR agenturu. „Společnost Effectix v rámci výběrového řízení prokázala, že SEO skutečně rozumí a dokáže nabídnout přesně sledovatelné výsledky své práce a připravit pro mBank služby šité na míru. Od vzájemné spolupráce si slibujeme nejen navýšení provozu z přirozeného vyhledávání, ale také úpravu obsahu internetových stránek mBank tak, aby na něm návštěvníci vždy nalezli to, co hledají,“ uvedl Petr Vondráček, marketingový manažer mBank.

Optimalizaci pro vyhledávače (SEO, Search Engine Optimization), tedy starost o potřebné vlastnosti webových stránek mBank.cz s ohledem na co nejlepší umístění ve výsledcích vyhledávání, bude Effectix.com zajišťovat od září tohoto roku. „Vítězství v tendru nás těší. SEO se věnujeme intenzivně již řadu let a dokážeme nabídnout služby vyhovující náročným požadavkům mBank,“ říká Kateřina Holnová, výkonná ředitelka Effectix.com.

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) proběhne v první fázi hlavně pro webové stránky www.mbank.cz, včetně konzultací a návrhů, které umožní obohatit obsah webu samotného i online propagaci značky a produktů mBank mimo webové stránky. Součástí služeb bude v prvním fázi i prověření a aktualizace nástrojů webové analytiky (např. Google Analytics), tak aby umožnily bance lépe vyhodnocovat chování návštěvníků a efektivitu webu. „SEO, je činnost náročná na čas, spolupráci a vyhodnocování, zejména pokud se má dosáhnout efektivnosti a návratnosti investic, tedy dobrých výsledků,“ upozorňuje marketingový manažer Effectix.com Martin Vinš.

Žádné komentáře:

Okomentovat